poniedziałek, 8 lutego 2016

Seminarium agility z Tomkiem Jakubowskim.

Miałyśmy z Nutą bardzo pracowity i udany weekend. Brałyśmy udział w seminarium agility z Tomkiem Jakubowskim, którego organizacją zajął się nasz Klub Juhuu. :)

To było drugie seminarium z Tomkiem, w jakim wzięłam z Nutą udział, w naszej krótkiej "karierze" agilitowej. Pierwsze miało miejsce pod koniec listopada - trenowałyśmy wtedy agility od 3 miesięcy. Okazuje się, że w tym dość krótkim odcinku czasu między dwoma seminariami udało nam się sporo z Nutą zrobić i tak zamiast biegać kilka łatwych przeszkód udało nam się już biegać torki (do 20 numeru) ustawione dla bardziej zaawansowanych par.

Jestem z Nuty niesamowicie dumna, zdecydowanie dała z siebie wszystko! Jest psem, który ma problemy z motywacją, ale w weekend w ogóle nie było tego widać :) Starała się bardzo, była skupiona, chciała pracować, udało nam się biegać torki na czysto, poćwiczyłyśmy różne zmiany i rozwiązania handlingowe.  Jestem baaardzo zadowolona :)

Seminarium zdecydowanie bardzo udane, torki były bardzo ciekawe, świetna atmosfera, Tomek Jakubowski sympatyczny - przekazał nam dużo cennych uwag i rad, ale także usłyszałam sporo pochwał i miłych słów w naszym kierunku - zmotywowało mnie to jeszcze bardziej do dalszej pracy i nauki. :)

Poniżej filmy z dwóch dni.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz