czwartek, 11 lutego 2016

Recenzja zabawki Erratic od Dog's Craft by Wonder Dog

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję zabawki Erratic od Dog's Craft by Wonder Dog :).

Nuta uwielbia się szarpać, a ja uwielbiam kupować dla niej kolorowe, ładne zabawki :) W związku z tym, jakiś czas temu sprawiłam nam obu prezent i zamówiłam szarpak Erratic od Dog's Craft. Nie jest to jedyna zabawka z tej firmy jaką posiadamy, jednak o pozostałych będę pisać osobne posty.


Oto co o zabawce pisze producent:

Erratic to połączenie piłki firmy Chuckit! z amortyzatorem i FRĘDZLAMI !Zabawka powstała z myślą o psach które potrzebują dodatkowej motywacji w treningu. Wisienkę na torcie stanowi piłka która dzięki nieregularnym kształtom odbija się w różnych kierunkach. 
Rosmiar S: dla małych i średnich ras.                     Rozmiar M: dla średnich i dużych ras. 
Długość zabawki: 58cm
Średnica piłki S: 5cm
Średnica piłki M: 6,5cm
Długość futra: 17cm
Szerokość taśmy: 2-2,5cm
Cena:    S: 57zł    
M: 67zł     


Moja opinia o zabawce Erratic:

Zabawka składa się z taśmy z amortyzatorem, rączki podszytej polarem, mopa i piłki Erratic firmy Chuckit! Przyznam szczerze, że jeśli chodzi o wygląd i staranność wykonania to zabawka spełnia wszystkie moje oczekiwania. Zdecydowanie ujęło mnie połączenie kolorystyczne - zielony i pomarańczowy świetnie do siebie pasują. Jednak nie chodzi tylko o walory estetyczne - dzięki tym kolorom, szarpak jest dobrze widoczny w terenie. Posiadamy rozmiar M i jest to rozmiar idealny do zabawy dla mojego psa.

Nuta jest za to  fanką mopa - zauważyłam, że szarpiąc się, woli trzymać za miękkie części zabawki. Nie zdarzyło jej się jeszcze szarpać się trzymając za piłkę. Jednak dzięki niej, zabawka po rzuceniu leci dużo dalej.

Szarpak jest bardzo wytrzymały. Nuta bawi się nim na wiele sposobów i w różnych miejscach. Jak widać na zdjęciach nie jest problemem żeby zawiesiła się na zabawce. Nic się nie przetarło, szwy nie puściły, piłka nie odpadła, mimo częstej zabawy tą zabawką. Amortyzator jest bardzo dużym plusem - nie wiem jak dla psa, ale dla mnie użytkowanie szarpaka jest dużo bardziej komfortowe.


Zabawka dość szybko się brudzi - nic dziwnego, ponieważ po pierwsze ma piękne jasne kolory, a po drugie nie oszczędzamy jej - używana jest i na plaży i podczas treningów na hali i w lesie itp. miejscach. Jednak łatwo ją wyprać, zabrudzenia schodzą, kolory nie blakną, a zabawka dość szybko schnie.


Z czystym sumieniem mogę polecić ten szarpak. Nuta go uwielbia, jest piękny, idealnie spełnia swoją funkcję i pomaga w motywowaniu Nuty. Ba! Innym psom chyba równie mocno podoba się ta zabawka - zdarzyło się, że próbowały ją Nucie podkradać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz